بسم الله الرحمن الرحیم  مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
با سلام به همه ایرانیان و وطن دوستان، امروز رهبر عزیزمان به ایران تسلیت گفت. چون مردی از کف این ملت رفت که در تمام این سالها ناامید نشد، خیانت نکرد، نق نق نکرد و تنها و تنها با خدا معامله کرد و سرانجام نیز سرافرازانه به سوی معبودش شتافت. عمری گفته بود خدایا ما را حیات عزّتمند ده و با شهادت به حضور بپذیر ." اللهم احینی سعیدا و امتنی شهیدا "
شهادت مالک اشتر زمان، بزرگ سردار رشید اسلام و ولایت و سرباز بی همتا و پرآوازه ایرانی، حاج قاسم سلیمانی به دست نیروهای تروریست و تروریست پرور شیطان اکبر، امریکای جنایتکار را به حضرت ولی الله الاعظم، امام عصر (عج)، ولی امر امت در عصر غیبت حضرت امام خامنه ای ، ملت مومن و غیور ایران اسلامی و تمامی نیروهای جبهه مقاومت و مبارزان راه خدا و انسان های بیدار و آزادی خواه عالم تبریک و تسلیت می گوئیم. سردار رشید، شجاع، بی ادعا و ولایی که در حیات ظاهری اش شمشیر ولایت بود و با شهادتش نیز سیّد علی عزیز و مظلوم را یاری کرد. طوبی له.
هرچند خبر شهادت این سردار رشید، شجاع و ولایی جهان اسلام برای ملت رشید اسلام و همه آزادیخواهان جهان بسیار غافلگیرکننده و دردناک بوده و هست که گویی مقاومت یکی از  نقاط اتکای اصلی خویش را از دست داده است ، اما این حادثه ، پوسته ای دارد و هسته هایی :پوسته این حادثه اندوه، داغ،  فراق و پیکری صد پاره چون اباعبد الله در غربت از یک طرف و شادی داعش و استکبار و صهیونیسم و وهابیت از طرف دیگر است. امّا، اما و امّا این حادثه هسته های بیشماری دارد که می توان به از کف رفتن امنیت برای رژیم خبیث و خون آشام آمریکا و صهیونیسم در سراسر عالم، جوشش خون جوانان حشد الشعبی عراق، مردم بزرگوار ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان عالم، رنگ باختن آشوب ها در ایران، عراق و لبنان و موج جدید حماسه و مقاومت در منطقه  خواهد بود. شهادت این سردار دال بر وجود شواهدی است که نشان می دهد ان شاالله این اقدام رژیم امریکا در نهایت به ضرر سنگین آنها در منطقه و جهان خواهد انجامید:
1-    آمریکا به طور مستقیم این جنایت را انجام‌داده و مسئولیت مستقیم انجام آن را نیز پذیرفته است و این بار نه در پوشش گروههای مجهول الهویه ای نظیر عربستان و داعش که مستقیما این کار را انجام داده است. لذا نظر می رسد از اول انقلاب ایران تاکنون چنین ترور مستقیمی و در این سطح از طرف دولت آمریکا سابقه نداشته است.
2-    شهادت فیزیکی سردار سلیمانی برای حفظ و ابدی شدن شخصیت ایشان چه در ایران و چه درعراق نسبت به ترور شخصیتی ایشان و حشدالشعبی که در ایران و‌عراق در حال انجام بود بسیار اتفاق مبارکی است. شهید قاسم سلیمانی عاقبت بخیر شد و نامش همچون شهیدانی نظیر شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید چمران، شهید همت و ...برای همیشه در تاریخ ایران و جهان ماندگار خواهد ماند  و صد البته انقلاب اسلامی ایران کم از این نمونه ها ندارد.
3-    آخرین سیاست امریکا در منطقه، به راه انداختن تظاهرات مردمی بر علیه دولتها در ایران، عراق و لبنان بود که این اقدام‌امریکا نشان داد این سیاست نیز به شکست قطعی رسیده است و در حال حاضر اکثر گروههای سیاسبی نیز  برعلیه امریکا متحد خواهند شد.
4-    امریکا همچون همیشه دچار خطای محاسباتی بزرگی گردید و اگرچه حمله مستقیم این دولت خبیث به سردار دلها و قلب ها اقدامی بی سابقه و‌بی نظیر بود، لیکن شلیک و ‌اعلام جنگی بود که پاسخش نیز قطعا بی سابقه و بی نظیر خواهد بود و بزودی متوجه خواهد شد که جریان مقاومت متکی به فرد نبوده و این شجره طیبه با برداشتن موانع پوشالی، راه خود را با صلابت و اقتدار ادامه خواهد داد.
5-    علاوه بر ملت ایران اسلامی ، ملت عراق نیز در پی شهادت برادر ابومهدی مهندس و جمعی از همرزمان او از این ضایعه عظیم متاثر شده اند و همگان منتظر واکنش اصولی و انتقام سخت دو دولت ایران و عراق هستند.
6-    جنگهای چند سال اخیر در منطقه نشان داده است که دست برتر نظامی همواره با ایران و‌جبهه مقاومت بوده و ان شاء الله به مدد الهی، هوشیاری ملت ها و بصیرت نخبگان این روند استمرار خواهد یافت. ان شاالله ریخته شدن این خونهای مظلوم و پاک، درخت انتظار را به ثمر خواهد نشاند.  "انّا منتقمون و انا انشاالله بهم لاحقون”.
اللهم عجل لولیک الفرج
بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

Undefined