بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در پی اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی

 

                                                                            بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

اقدام مجدد نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» فرانسه در اهانت به چهره‌ قدسی پیامبر اعظم (ص) و حمایت بالاترین مقام سیاسی این کشور از این حرکت توهین آمیز، آن هم تنها به بهانه‌ی آزادی بیان، قلب موحدان عالم را جریحه‌دار نمود و بار دیگر جلوه دیگری از لیبرال دموکراسی، مدرنیته و جاهلیت مدرن را به رخ جهانیان کشید. همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند "این حرکت و در این برهه‌ زمانی می‌تواند به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند و ملّت‌های مسلمان و بویژه کشورهای غرب آسیا باید ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ حسّاس، دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند".

بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان) ضمن محکومیت این اقدامات تحریک آمیز، اعلام می دارد که این اقدام ننگین نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن موادی از اعلامیه حقوق بشر و میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی است. لذا کسانی که از این تندروی‌ها حمایت می‌کنند، قطعا مسئول کامل سیاست‌ها و اقدامات کینه‌توزانه علیه مسلمانان هستند. امید می رود همه دانشگاه های جهان اسلام و آزادگان سراسر عالم این اقدام کینه توزانه و خصمانه علیه اسلام و مسلمانان را که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، محکوم نموده و  با پیگیری های مجدّانه وزارت امور خارجه در اعتراض رسمی به دولتهای حامی، شاهد توقف این اقدامات و برخورد با عاملان و مسبّبان این جسارت به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان باشیم.

 

                                                                و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز

                                                   بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان)

                                                                                             شهریور 1399

Undefined