بیانیه بسیج اساتید ابومهدی المهندس (دانشگاه صنعتی اصفهان)

به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان سال ۱۳۹۹

 

بسم الله الرحمن الرحیم

« یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ» آیه 71 سوره نساء: ای کسانی که ایمان آورده اید، با کمال دقت مراقب دشمن باشید تا مبادا غافلگیر شوید و از ناحیه آنها خطرى به شما برسد!

13  آبان را باید نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار آورد. افول قدرت امریکا و ناکامی کاخ سفید در عرصه جنگ های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی را می توان تنها محصول مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی بی وقفه ملت ایران دانست. در شرایطی که رئیس جمهور ایالات متحده به راحتی یک سند بین المللی را پاره می کند، باید مسئولین اجرایی جمهوری اسلامی به فکر راهکارهای علمی/عملی باشند که ضمن اشراف کامل به زبان دیپلماسی روز ، توطئه های انها را درعرصه بین المللی ومنطقه ای خنثی نمایند. تجربه های مکرر نظیر بیانیه های الجزایر و برجام موید این موضوع است که پیش از دل بستن به نرمش سیاست های دموکرات ها، باید بر روی توان داخلی حساب کنیم وگرنه امروز دموکرات ها امضا می کنند و فردا جمهوری خواهان آن را نقض خواهند کرد.

امسال و در این شرایط حاد اقتصادی، دولت محترم لازم است با اتکا به توان داخلی وحمایت از ملت و در راستای همکاری با قوای دیگر  به تقویت همدلی و وحدت در راستای حل مشکلات مردم و خصوصا مقابله با بیماری کرونا  وگرانی ارز و تورم افسار گسیخته ناشی از بی ثباتی اقتصادی پرداخته و فرصتها را از دست ندهد.

درپایان با گرامیداشت مجدد این حماسه  و تبریک تقارن آن با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت علیه واله افضل صلوات المصلین وحضرت امام جعفر صادق علیه السلام امیدواریم روزی فرا برسد که ملت ما با اتّکا به هویّت ایرانی ، اسلامی خویش و اعتماد به نصرت پروردگار اجازه حضور غربزده ها بر امور کشور را ندهد و دانشگاهیان با جهاد علمی خویش بتوانند مشکلات کشور را حل نمایند.

 

 

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان

Undefined